28 Aralık 2007 Cuma

YAŞANMIŞ GERÇEKLER-1

adamın biri arabasıyla giderken yolda bir yolcu alır arabaya....
adam arka tarafa biner.....
şöför...
- eee hemşerim kimsin nereye gidersin...der....
yolcu
- ben Azrailim..canını almaya geldim der......
şöför alaycı bir tavırla
- sen mi Azrailsin der..yaw senin gibi Azrail olurmu hiç der....
yolcu sakin bir tavırla sen daha önce Azrail gördünmüde tarif ediyorsun der... ve ekler yolcu.. >
- inanmadın bana öylemi der....
şöför
- inanmadım tabii der.....
.yolcu
- o zaman 200 metre ileride bir adam daha alacaksın der.....
gerçekten de adamın dediği gibi şöför 200 metre ilerde bir yolcu daha> alır
ama yolcu ön tarafa oturur...
olaylar bundan sonra daha da enteresanlaşır....
şöför yanındakine...
- ee sen kimsin nereye gidersin der....
öndeki
- abi ben merkezde biryerde indirirsen çok sevinirim adım felanca der......
şöför
- yaw şu arkadaki adam bana Azrailim diyo. görüyonmu şu herifi hem iyilik ediyoz hemde dalga geçiyor zibidi der....
öndeki arkaya bakar ama kimse yoktur....
öndeki
- abi arkada kimse yokki.....
şöför hışımla arkaya bakar ve
- körmüsün be adam arkada oturuyorya der.....
öndeki arkaya bir daha bakar ve
- abi senin kafan iyimi yoksa dalga mı geçiyorsun der...
bu sefer arkadaki söze girer....
- gördünmü öndeki beni ne duyabilir nede görebilir der şöföre.
şöförün bir anda dizlerinin bağı çözülür bet beniz atar....
arkadaki adam şöföre...
- hadi der arabayı kenara çek 2 rekat namaz kıl. canını alacağım der.....
şöför ağlamaklı çaresiz bir şekilde arabayı kenara çeker ve iner arabadan.....
sonra....
sonra ne olmuş biliyormusunuz?????
adamlar arabayı aldıkları gibi kaçmışlar.. :)

Hiç yorum yok: