28 Nisan 2008 Pazartesi

HAFTA SONU ZİYARETİ







Önceden planlanmış bir ziyaretti aslında 10 mayısta arıcı dostlarımın olduğu vadiye gitmek.Giderken onlara helganın kızlarından götürmek.Ancak dostların çiftleştirme kutusuna duydukları acil ihtiyaç gezimizi 2 hafta öne aldı.Sabah buluşma yerine gittiğimde daha kimsecikler yoktu.Kahvede çayımı söyleyim yudumlamaya başladım,çay bitmeden dostum bünyamin göründü,Kısa süre sonrada tüm dostlar geldiler.Küçük muhabbet sonrası dağa çıkıldı.ardından yemek faslı ve arılıklarda hummalı çalışmalar.Bu ziyaret sırasında gördüğüm yakın ilgiden dolayı Ustam yusuf gürbüz e kardeşim Halil bilen e dostum bünyamin yiğit e dayım birol a Gürbüz beye adını hatırlamadığım diğer arı dostlarına gösterdikleri yakın ilgiden dolayı teşekkür ediyorum.Hayatımın en güzel gezilerinden birini geçirdim onlar sayesinde var olsunlar.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Şaban bey böyle dayanışma ve yardımlaşmanın tüm arkadaşlar arasında yagınlaşması,bu sayede bilgi birikimi ,tecrübelerden yararlanma ve paylaşma sayesinde problemlerin çözülmesi,hataların sıfıra inmesi dileklerimle,kolay helsin,başarılar dilerim.