18 Ağustos 2009 Salı

BAL HASADI

Bu yıl sezona 110 kolonile ile başladım 30 kadarını sattım 80 koloni ile bala hazırlandım 10 kadar yerli arım oğul verdi 30 kadarda ben bölme yapıp tekrar koloni sayımı 120 ye çıkardım.Bal hasadı dün itibarı ile bitti 1500 1600 kilo civarı bal aldım bu ballar süzülüp kavanozlara akmaya başladı mevsim in ortasında hava şartları kötüleşsede son dönem açan çakır dikeninden arı iyi bal topladı bunada şükür.Bol keseden atıp sıfır çekmekte vardı sonuçta :)
Bu da güz oğulu.Ruşetlerde ve çifleştirme kutularında güzün sıkışmadan dolayı oğullar çıkıyor.Çoğu kaçıp gidiyor iş karmaşasında bu gözümüze takıldığı için aldık yeni bir ruşete koyduk,bakalım toparlayıp kışa hazır olacakmı?

Bal hasadı sırasında bana yardımcı olan Değerli dostum Bayram Or ve Mehmet topcu objektiflere poz verdiler.


Bu kadar güzel balı havalandırırken yüzümdeki mutluluğu görmenizi istedim.Allah herkese kalnbine göre versin işte.Bal sezonu kapanmıştır,şimdi arıya bakım zamanı.



8 yorum:

Ballı Baba dedi ki...

Allah bereketini arttırsın, Gelecek yıl inşallah daha yüksek verimler alırsın...

muratakın dedi ki...

Şaban Bey:
Bu yıl için bu verim iyi sayılır.
Öyle çerçeve bulsam bende sevinçden uçarım.

d.m.t dedi ki...

Hayırlı olsun!
Sizin arıya alerjiniz vardı değil mi?
(Sıkı sıkı giyinmiş görünce aklıma geldi de!)

Öyleyse risk alarak arıları yetiştirip bu balları almış olmanız büyük başarı:)
Sizin yüzünüz gülmeyecekte kimin gülecek?

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamlar
hayırlı olsun
resimdeki ifade süper
bayağı sevindiğiniz belli
başarılar devamlı olsun

İlhami Uyar dedi ki...

Şaban bey bereketli olsun,ileriki yıllarda dahada güzel verim almanız dileklerimle.

ali yener dedi ki...

balın bereketli arıların sağlıklı olsun

E.ÇOKENGİN dedi ki...

ürününüz hayırlı olsun

BOZKIR KARTALI dedi ki...

Balınız bereketli, vucudunuz sağlıklı,kafanız rahat olur işallah. Selamlar....